Första kläderna hemma

Sådär ja, då har den första omgången kläder kommit. Beställde två stycken startkit från Ellos som jag tyckte var supersöta! Båda kiten innehåller 8 delar: två långärmade bodys, en kortärmad body, två par byxor, ett par strumpor, en mössa och en filt i samma tema.
med kaninmönster
Kaniner och morötter på ena,

rådjursmönster
och rådjur och hjärtan på andra.

Jag har ju även jobbat första veckan efter sjukskrivningen vilket har gått bättre än förväntat. Jag har varit illamående på mornarna och kvällarna men inte på dagarna vilket har varit himla skönt! Måste dock fortfarande äta medicin annars kräks jag...  
Känner mig rätt osocial för tillfället, mest eftersom jag är så trött och illamående på kvällarna. Hoppas att det går över snart, det lilla som är kvar, så jag kan börja leva lite igen. Saknar att träna, men det är inte att tänka på som det är nu.
Nåja, nu ska jag gå o göra ngt annat en stund. ha det bäst alla... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0